Healthcare területen erősít az Ipsos

Kedves Partnerünk!

Örömmel tájékoztatom, hogy 2016. január 18-án Saly Miklós Healthcare Team Leader pozícióban csatlakozott ahhoz a területünkhöz, amelyen az Ipsos eddig is vezető szerepet játszott, s mely a menedzsment megerősítésével a jövőben a korábbiaknál is kiemeltebb jelentőséget kap.

Elindult aktuális nyereményjátékunk

Amennyiben 2016. január 22. és február 10. között regisztrál a www.populacio.hu oldalunkon, részt vesz a sorsoláson, ha szerencsés, egy táblagép illetve két okostelefon egyike az öné lehet!

Cross-médiás geotargetálás indult Budapestre

Kerületi szinten is célozhatnak a hirdetők

A budapestieknek szóló, helyi információkat közlő médiumok a város lakosságának több mint 80 százalékát érik el egy hét alatt. Az intenzív médiafogyasztásról szóló új mérési eredmények megerősíthetik a fővárosiaknak szóló hirdetések piacát, miközben az adatokat összesítő módszer nemzetközi szinten is újdonság.

Ipsos - ZRI: Köszönjük, megvagyunk

Az ország és mi – mérlegen a 2015-ös év

A vasárnapi vásárlásról akkor és most

2015. március 15. vasárnaptól kezdődően az üzletek nyitva tartásáról szóló törvény értelmében a nagyobb üzletek vagy azok a kisebb boltok, ahol nem tulajdonos vagy családtag dolgozik, vasárnaponként kötelezően zárva tartanak. Az Ipsos Zrt. a törvény bevezetése előtt, tavasszal, majd fél évvel később, ősszel is országos reprezentatív kutatást végzett, hogy megismerje a felnőtt magyar lakosság véleményét az új törvényről és annak hatásait hétvégi tevékenységeinkre, ideértve a tervezett és nem tervezett bevásárlásokat.

Kvalitatív kutatások és média területen erősít az Ipsos

Tisztelt Szerkesztőség / Kedves Partnerünk!

Örömmel tájékoztatom, hogy 2015. november 9-én két kiváló szakemberrel bővült az Ipsos csapata: Bolyky Dániel kvalitatív kutatási igazgatóként, Kovács Balázs pedig a média csoport vezetőjeként csatlakozott azokhoz a területeinkhez, amelyeken az Ipsos eddig is vezető szerepet játszott, s melyek a menedzsment megerősítésével a jövőben a korábbiaknál is kiemeltebb jelentőséget kapnak.

Egymásnak ajánlják a felhasználók az Ubert

Az Uber megbízásából az Ipsos felmérést készített a magyar Uber-felhasználók körében. Statisztikai adatokból már korábban kiderült: a budapesti Uber-utazások közel egyharmada metróállomás közelében indul vagy végződik. Vagyis az Uber már most a tömegközlekedés kiegészítője Budapesten. Ezt erősítették meg a most napvilágot látott számok is. A felmérésből az is kiderült: a tipikus Uber-felhasználó egyedülálló, diplomás alkalmazott vagy közép- illetve felsővezető, húszas évei végén járó fiatal. Az utasok alapvetően nagyon elégedettek az Uberrel és bátran ajánlanák barátaiknak is a szolgáltatást.

Feitel Balázs az Ipsos ügyvezető igazgatója

2015. október 1-jétől ügyvezető igazgatói pozícióban csatlakozott hozzánk Feitel Balázs, aki közel húsz éve tevékenykedik a kutatói szakmában.

Erősödött a Fidesz

A nyár egyértelmű nyertese a Fidesz: júniusban a választókorú népesség 20 százaléka támogatta, most 24 százaléknyian állnak a kormánypárt mögött. Szeptemberben az idei év eddigi legjobb eredményét érte el a Fidesz, híveik száma 1,9 millió fő. A rangsor második helyén a Jobbik áll, a nyár elején 15 százaléknyi választóra számíthatott, ezúttal 14 százalékos – 1,1 milliós – a tábora. Valamelyest javított az MSZP, júniusban 9, most 10 százalék tartja magát szocialistának, ez nagyjából 800 ezer főt jelent.

A pártok veszteséges hónapjai

Az elmúlt két hónapot a pártok támogatottságának csökkenése, a politikától való elfordulás terjedése jellemezte. A Fidesz vesztesége minimális, az áprilisi 21-ről 20 százalékra szűkült a kormánypárti tábor – jelenleg 1,6 millióan tartoznak oda. A Jobbik valamivel többet veszített, két hónapja 17 százalékon állt, most 15 százalékos – 1,2 millió szavazópolgár követi a nemzeti radikális pártot. Az MSZP-nek a múltkori 11-ről 9 százalékra csökkent a támogatottsága, így nagyjából 750 ezren sorakoznak fel a baloldali párt mögé.