Marketing területen erősít az Ipsos

Kedves Partnerünk!

Örömmel tájékoztatom, hogy 2016. március 16-án Szerencsés Tibor Marketing Business Unit Director pozícióban csatlakozott az Ipsos menedzsmentjéhez. Fő feladata az üzletfejlesztés mellett a marketing és a gyógyszeripari üzletág vezetése, ügyfélkapcsolatainak felügyelete, az üzletági stratégia és ehhez illeszkedő új szervezeti felépítés kialakítása.

Egyenlő jogok férfiaknak és nőknek. Álom vagy valóság?

Hazánkban teljes nemi egyenjogúság van a karriercélok megvalósításában. Ezt az állítást a megkérdezett nők pontosan fele osztja, míg a másik 50% szerint nem igaz, hogy a férfiak és nők azonos lehetőségekkel rendelkeznek. Az emberek 83%-a úgy tapasztalja, egyenlő elbírálás elve érvényesül, 16% szerint viszont nem a teljesítmény és a szaktudás számít, hanem, hogy férfi vagy nő a munkavállaló. Társadalmi, politikai és gazdasági jogok tekintetében a válaszadók kétharmada egyenlőséget tapasztal férfiak és nők között, egyharmaduk ennek ellenkezőjét éli meg - az Ipsos 23 országos, több mint 17 ezer válaszadót lefedő kutatása alapján.

A fővárosiak támogatják az UBER-t

A fővárosi lakosság döntő többsége támogatja az UBER-t az Ipsos frissen készült felmérése szerint. Az UBER támogatottsága kiemelkedően magas a fiatalabb, 18-39 év közöttiek körében. A válaszadók több mint négyötöde szerint az új digitális technológiák új gazdasági lehetőséget teremtenek Budapesten, és adóbevételeket biztosítanak az államnak.

Healthcare területen erősít az Ipsos

Kedves Partnerünk!

Örömmel tájékoztatom, hogy 2016. január 18-án Saly Miklós Healthcare Team Leader pozícióban csatlakozott ahhoz a területünkhöz, amelyen az Ipsos eddig is vezető szerepet játszott, s mely a menedzsment megerősítésével a jövőben a korábbiaknál is kiemeltebb jelentőséget kap.

Elindult aktuális nyereményjátékunk

Amennyiben 2016. január 22. és február 10. között regisztrál a www.populacio.hu oldalunkon, részt vesz a sorsoláson, ha szerencsés, egy táblagép illetve két okostelefon egyike az öné lehet!

Cross-médiás geotargetálás indult Budapestre

Kerületi szinten is célozhatnak a hirdetők

A budapestieknek szóló, helyi információkat közlő médiumok a város lakosságának több mint 80 százalékát érik el egy hét alatt. Az intenzív médiafogyasztásról szóló új mérési eredmények megerősíthetik a fővárosiaknak szóló hirdetések piacát, miközben az adatokat összesítő módszer nemzetközi szinten is újdonság.

Ipsos - ZRI: Köszönjük, megvagyunk

Az ország és mi – mérlegen a 2015-ös év

A vasárnapi vásárlásról akkor és most

2015. március 15. vasárnaptól kezdődően az üzletek nyitva tartásáról szóló törvény értelmében a nagyobb üzletek vagy azok a kisebb boltok, ahol nem tulajdonos vagy családtag dolgozik, vasárnaponként kötelezően zárva tartanak. Az Ipsos Zrt. a törvény bevezetése előtt, tavasszal, majd fél évvel később, ősszel is országos reprezentatív kutatást végzett, hogy megismerje a felnőtt magyar lakosság véleményét az új törvényről és annak hatásait hétvégi tevékenységeinkre, ideértve a tervezett és nem tervezett bevásárlásokat.

Kvalitatív kutatások és média területen erősít az Ipsos

Tisztelt Szerkesztőség / Kedves Partnerünk!

Örömmel tájékoztatom, hogy 2015. november 9-én két kiváló szakemberrel bővült az Ipsos csapata: Bolyky Dániel kvalitatív kutatási igazgatóként, Kovács Balázs pedig a média csoport vezetőjeként csatlakozott azokhoz a területeinkhez, amelyeken az Ipsos eddig is vezető szerepet játszott, s melyek a menedzsment megerősítésével a jövőben a korábbiaknál is kiemeltebb jelentőséget kapnak.

Egymásnak ajánlják a felhasználók az Ubert

Az Uber megbízásából az Ipsos felmérést készített a magyar Uber-felhasználók körében. Statisztikai adatokból már korábban kiderült: a budapesti Uber-utazások közel egyharmada metróállomás közelében indul vagy végződik. Vagyis az Uber már most a tömegközlekedés kiegészítője Budapesten. Ezt erősítették meg a most napvilágot látott számok is. A felmérésből az is kiderült: a tipikus Uber-felhasználó egyedülálló, diplomás alkalmazott vagy közép- illetve felsővezető, húszas évei végén járó fiatal. Az utasok alapvetően nagyon elégedettek az Uberrel és bátran ajánlanák barátaiknak is a szolgáltatást.