A magyarok többsége örülne a budapesti olimpiának

A magyar lakosság 58 százaléka örülne, 62 százalékát pedig büszkeséggel töltené el, ha Budapest rendezné a 2024-es olimpiát és paralimpiát. Nagyjából kétharmadnyi válaszadó (65%) szerint legalább ugyanolyan vagy magasabb színvonalon lennénk képesek a játékok megrendezésére, mint Rio de Janeiro - derül ki az Ipsos legfrissebb, a riói olimpiát követő első, az ország felnőtt népességét reprezentáló 1000 fős közvélemény-kutatásából.

ÁLLÁSHIRDETÉS

Az Ipsos Zrt. tapasztalt piackutató munkatársat keres.

Cégünk Magyarország egyik legnagyobb nemzetközi háttérrel rendelkező kutatóügynöksége. Az Ipsos vezető szerepet tölt be számos kutatási területen, jelenleg a dinamikusan növekvő reklámkutatási és lojalitás vizsgálatokkal foglalkozó csapatunkba keresünk új kollégát.

Feladatok: folyamatos és ad-hoc kvantitatív piackutatási projektek vezetése, kérdőívszerkesztés, elemzés, reportok és prezentációk elkészítése, prezentálás, ügyfélkapcsolati teendők, ajánlatok készítése.

Migrációs kérdésben Magyarország a legnegatívabbak között

Nemzetközi tanulmányt készített az Ipsos a migrációról és a menekültválságról 22 ország* 65 év alatti felnőtt lakosa körében 2016. június 24. és július 8. között 16 ezer fő online megkérdezésével. A világ nagyrészét kellemetlenül érinti a bevándorlás. A legtöbben a közszolgáltatásokra nehezedő nyomás miatt aggódnak. Tízből hat válaszadó úgy véli, menekültnek álcázzák magukat a terroristák és tízből négyen szeretnék teljesen lezárni a határaikat. Bizonyos államokban különösen negatív álláspontok rajzolódnak ki, köztük Magyarországon.

Brexit reakciók

Az Ipsos 16 országban végzett felmérése bepillantást nyújt abba, miként reagáltak a Brexit-re más országok, s hogy mi következik most Nagy-Britannia és az EU számára. A nemzetközi online közvélemény-kutatás Belgium, Franciaország, Lengyelország, Magyarország, Nagy-Britannia, Németország, Olaszország, Spanyolország, Svédország és hét nem uniós ország (Ausztrália, Dél-Afrika, India, Japán, Kanada, Oroszország és USA) 65 év alatti felnőtt lakosa körében készült közel 13 ezer fő megkérdezésével. Mi, magyarok gondoljuk leginkább, hogy negatívan érinti a Brexit az Európai Uniót.

Marketing területen erősít az Ipsos

Kedves Partnerünk!

Örömmel tájékoztatom, hogy 2016. március 16-án Szerencsés Tibor Marketing Business Unit Director pozícióban csatlakozott az Ipsos menedzsmentjéhez. Fő feladata az üzletfejlesztés mellett a marketing és a gyógyszeripari üzletág vezetése, ügyfélkapcsolatainak felügyelete, az üzletági stratégia és ehhez illeszkedő új szervezeti felépítés kialakítása.

Egyenlő jogok férfiaknak és nőknek. Álom vagy valóság?

Hazánkban teljes nemi egyenjogúság van a karriercélok megvalósításában. Ezt az állítást a megkérdezett nők pontosan fele osztja, míg a másik 50% szerint nem igaz, hogy a férfiak és nők azonos lehetőségekkel rendelkeznek. Az emberek 83%-a úgy tapasztalja, egyenlő elbírálás elve érvényesül, 16% szerint viszont nem a teljesítmény és a szaktudás számít, hanem, hogy férfi vagy nő a munkavállaló. Társadalmi, politikai és gazdasági jogok tekintetében a válaszadók kétharmada egyenlőséget tapasztal férfiak és nők között, egyharmaduk ennek ellenkezőjét éli meg - az Ipsos 23 országos, több mint 17 ezer válaszadót lefedő kutatása alapján.

A fővárosiak támogatják az UBER-t

A fővárosi lakosság döntő többsége támogatja az UBER-t az Ipsos frissen készült felmérése szerint. Az UBER támogatottsága kiemelkedően magas a fiatalabb, 18-39 év közöttiek körében. A válaszadók több mint négyötöde szerint az új digitális technológiák új gazdasági lehetőséget teremtenek Budapesten, és adóbevételeket biztosítanak az államnak.

Healthcare területen erősít az Ipsos

Kedves Partnerünk!

Örömmel tájékoztatom, hogy 2016. január 18-án Saly Miklós Healthcare Team Leader pozícióban csatlakozott ahhoz a területünkhöz, amelyen az Ipsos eddig is vezető szerepet játszott, s mely a menedzsment megerősítésével a jövőben a korábbiaknál is kiemeltebb jelentőséget kap.

Elindult aktuális nyereményjátékunk

Amennyiben 2016. január 22. és február 10. között regisztrál a www.populacio.hu oldalunkon, részt vesz a sorsoláson, ha szerencsés, egy táblagép illetve két okostelefon egyike az öné lehet!

Cross-médiás geotargetálás indult Budapestre

Kerületi szinten is célozhatnak a hirdetők

A budapestieknek szóló, helyi információkat közlő médiumok a város lakosságának több mint 80 százalékát érik el egy hét alatt. Az intenzív médiafogyasztásról szóló új mérési eredmények megerősíthetik a fővárosiaknak szóló hirdetések piacát, miközben az adatokat összesítő módszer nemzetközi szinten is újdonság.