Ipsos Média-, Reklám-, Piac- és Véleménykutató Zrt.

Az 1990-ben alapított, 2009. szeptember 1-jétől Ipsos Média-, Reklám-, Piac- és Véleménykutató Zrt.-ként működő kutatóintézet , a magyar gazdasági és társadalom-kutatási iparág meghatározó szereplője, teljes körű piac-, online-, reklám-, egészség-, vélemény- és médiakutatási szolgáltatást kínál ügyfelei számára. Cégünk többször, legutóbb 2012-ben, nyerte el a Business Superbrands elismerést.

Az Ipsos csoport multinacionális kutatóvállalat, amely több mint 80 országban kínálja szolgáltatásait. Az Ipsos a világ harmadik legnagyobb kutatócége, míg hazai vállalata piacvezető a survey-alapú kutatások magyaroszági piacán.

Az Ipsos Zrt., illetve jogelődje, a kilencvenes évek vége óta rendelkezik minőségbiztosítási tanúsítvánnyal. Az évi 5-600 kutatási projekt lebonyolítását, és a több mint 200 ügyfél színvonalas kiszolgálását az ISO 20252 szabványnak megfelelő, valamint a Professzionális Piackutatók Társasága által auditált minőségbiztosítási rendszer szavatolja.

Vezető munkatársainkat a szakma legjobbjai között tartják számon, fiatal kollégáink a hazai élvonalhoz tartozó közgazdasági, szociológiai képzési műhelyek kiemelkedő képességű hallgatói közül kerülnek ki.

Büszkénk vagyunk arra, hogy a kutatás nem csak a szakmánk, de a szenvedélyünk is!