Ipsos Média-, Reklám-, Piac- és Véleménykutató Zrt.

Az 1990-ben alapított, 2009. szeptember 1-jétől Ipsos Zrt.-ként működő kutatócég a magyar gazdasági és társadalomkutatási iparág meghatározó szereplője, amely teljes körű piackutatási szolgáltatást kínál ügyfelei számára. A párizsi székhelyű Ipsos Csoport a világ harmadik legnagyobb piackutató vállalata, amely több mint 80 országban van jelen.

Kiemelten foglalkozunk a következő kutatási területekkel: kommunikációs kutatások (reklámfejlesztés és tesztelés, márkaérték mérés és tracking), termékfejlesztési kutatások (koncepció- és terméktesztek, árazási felmérések), vásárlói élménykutatások (elégedettség és lojalitás, próbavásárlás, bolti felmérések), kvalitatív technikák és online kutatások.

Speciális szaktudással rendelkezünk a következő iparágakban: média, gyógyszeripar, kiskereskedelem, autóipar, közműszolgáltatók, bank és biztosítás, napi fogyasztási cikkek, telekommunikáció, elektronika, ingatlanpiac, fesztiválok.

Vezető munkatársainkat a szakma legjobbjai között tartják számon, fiatal kollégáink a hazai élvonalhoz tartozó közgazdasági, szociológiai képzési műhelyek kiemelkedő képességű hallgatói közül kerülnek ki.

Büszkénk vagyunk arra, hogy a kutatás nem csak a szakmánk, de a szenvedélyünk is.
Szeretünk kérdezni.