Ipsos Média-, Reklám-, Piac- és Véleménykutató Zrt. üzletágai

Ipsos Marketing

Piacfeltárás, U&A kutatások, shopper kutatások. Termékbevezetéshez, innovációhoz kötődő kutatások, terméktesztek.

Operatív részleg

Személyes kutatás, online kutatás, telefonos kutatás, adatfelvétel, minőségbiztosítás. Nemzetközi együttműködés. Módszertanok: TAPI, CAPI, PAPI, CATI, CAWI, Omnibusz, iOmnibusz, in-hall. Adatgyűjtés, data processing (adatfeldolgozás), kérdőív programozás, scriptelés, súlyozás, field&tab (táblázás).

Field Observer

Scriptelés, field&tab (táblázás), terepmunka, termékteszt. Módszertanok: CAPI, PAPI, CATI, CAWI, Omnibusz, iOmnibusz, mystery shopping (álcázott vásárlás, próbavásárlás).

Healthcare üzletág

Egészségkutatás.

Kvalitatív kutatás

Ipsos UU (Understanding Unlimited). Fókuszcsoport, mini-csoport, mélyinterjú, etnográfiai interjú. Peer Party, Qual Space Forum, Censydiam.

Véleménykutatás

Életszínvonal, makrogazdaság, kultúra, közjó, közélet. Pártok, politikusok népszerűségének mérése.

Médiakutatás

Online közönségmérés (gIA), közterületi közönségmérés, közterületi reklámok (óriásplakát, CLP, járműreklám, építési háló, stb.), hatékonyságának kiértékelése, médiatervezés, brand mérés, márkakutatás.

Reklámkutatás

Ipsos ASI. Kreatív anyagok, elkészült reklám előtesztelése. Reklám- és márka-tracking, márkaérték vizsgálata, reklámemlékezet, érzelmi hatás, reklámhatás kutatás.