Field Observer

Az Ipsos Field Observer üzletága olyan ügyfelek támogatására specializálódott, akik saját szervezetükön belül rendelkeznek kutatói kapacitással, így a terepmunkához van csak szükségük egy közreműködő partnerre. Ennek a funkciónak a betöltésére jött létre 2011-ben az Ipsos Operatív részlegén belül működve a Field Observer. Csapatunk jelentős piackutatási gyakorlattal rendelkező kollégákból áll, akik a terepmunka megvalósításának minden részletét ismerik, így tudásukkal, a jó gyakorlatok megosztásával támogatni tudják az ügyfelek igényeinek kivitelezését már a kérdőívek programozásában is, valamint a klasszikus terepen történő adatgyűjtésben és az adatok statisztikai feldolgozásában is.

Küldetésünk az, hogy jó minőségű adatot gyűjtsünk kedvező költségekkel, miközben a minőséget és a gyorsaságot kiemelt fontosságúnak tartjuk a terepmunka megvalósítása során. Tesszük mindezt úgy, hogy az Ipsos 84 országbeli támogatását élvezzük, így nem csak a magyar piacon, de világszerte tudjuk támogatni megbízóink üzleti elképzeléseit, megoldásait. Ismerjük a nemzetközi piacokat, követjük a trendeket, lokálisan vagyunk globálisak.

Ha megvan a kutatási cél, de nincs, aki kivitelezze, vagy kipróbálna egy másik szolgáltató partnert, akkor a Field Observer lehet a jó választás. Ön adja a kutatási ötletet, mi megvalósítjuk.

Lakossági és üzleti kutatásokat egyaránt végzünk, 2013-ban 70 millió interjút készített az Ipsos 100 országban, ebből Magyarországon 233.000 készült az Operatív csapat menedzselésében.

Ügyfeleink szerteágazó területen tevékenykednek. Együttműködünk nem csak nagyvállalatokkal, de kis – és középvállalkozásokkal számos ágazatban, pl:

  • telekommunikációs vállalatokkal
  • pénzügyi tevékenységet végző szervezetekkel
  • tanácsadó cégekkel (marketing, média)
  • PR- és reklámügynökségekkel
  • kutató cégekkel
  • egyetemekkel
  • autóiparban, gépgyártásban aktív partnerekkel
  • gyógyszergyárakkal, egészségügyi szolgáltatókkal
  • élelmiszeripari szereplőkkel

Online és offline tapasztalatunk is szerteágazó, leggyakoribb módszertanaikról az Operatív menüpont alatt talál bővebb információt.

Keressen bennünket ötletével, kérdéseivel: annamaria.foldes [at] ipsos.com

Nemzetközi tevékenységünkről az ipsos.com oldalon tudhat meg többet.

Rólunk mondták

“Az elmúlt években az Ipsos Magyarország számos nemzetközi projektünk kapcsán támogatja a magyarországi adatfelvételt. Munkamódszereik komoly segítséget nyújtanak ad hoc felmérések gyors kidolgozásában, minőségi eredményeiket pedig rövid határidővel és ésszerű árakon biztosítják – a hangsúlyt nem a probléma kiértékelésére, hanem a megoldásra fektetik az egyre népszerűbb online piacon. Kiváló munkájukkal megkönnyítik számunkra az adatgyűjtést, amellyel kiszolgálhatjuk ügyfeleink információigényét.”

Florian Weinert
Research Director - implicit diagnostics & solutions GmbH

“Közel 5 éven át dolgoztam az Ipsosszal. Mint egykori munkatárs, pontosan ismerem az Ipsos adatfelvételét és azokat a kollégákat, akik ott dolgoznak. Megbízom bennük és a cég szakértelmében is. Ezért veszem igénybe az Ipsos adatfelvételi szolgáltatásait új munkahelyemen, ha ilyen jellegű adatokra van szükségünk. Így nem érnek meglepetések, sem az adatok minőségét, sem a tervezett határidők betartását illetően.”

Pintér Róbert
eNET – kutatásvezető

“Előzetes elképzeléseinknek teljesen megfelelt az Ipsos Omnibusz kutatása. A cég gyorsan és szakértő módon elkészítette a paksi atomerőmű megítélésének vizsgálatára irányuló kutatásunk tervét, rugalmasan kezelte a finomítási kéréseinket, az adatokat pedig a megbeszéltek szerint rövid időn belül szállította. A részletes demográfiai adatok és a könnyű kezelhető kutatási eredmények révén pontos képet kaptunk a tervezett bővítés fogadtatásáról.”

Dr. Sarlós Gábor
Kommunikáció kutató

“Megbízhatónak és hatékonynak tartom az Ipsos szolgáltatásait. A mi esetünkben a nyelvi akadályok óriási hátrányt jelentettek a piaci ismeretek megszerzése során, de az Ipsos kiváló szolgáltatásai és gyors átfutási ideje révén rengeteg emberhez jutottunk el és ennek köszönhetően olyan mértékű betekintéseket kaptunk, amelyet önnön erőnkből sosem értünk volna el. A piackutatás az üzleti stratégiák fejlesztésének alapja, az Ipsos pedig értékes tudásával éppen ennek elérésében nyújt segítő és költségkímélő kezet.”

Aksel Schjerpen
IMD Business School, Üzleti adminisztráció mesterszak
Svájc