Ipsos marketing

Az Ipsos Marketing az Ipsos legnagyobb üzletága Magyarországon,a cég teljes árbevételének több mint 50 százaléka marketingkutatásból származik.

Munkatársaink szakértelmükkel, valamint az Ipsos innovatív megoldásaival segítenek az insightokat versenyelőnnyé fordítani. Az elmúlt évtizedekben kutatások ezreit végeztük el, az így felhalmozott tapasztalatnak köszönhetően alakult ki az, ahogyan ma a márkákról, az innovációról gondolkodunk. A kivitelezés során mindig az egyszerűségre, közérthetőségre törekszünk, ügyfeleinknek azonnal felhasználható, az üzleti célokhoz szorosan kötődő eredményeket adunk.

Kutatási tevékenységünk kulcsterületei a következők:

  1. Piacfeltárás, U&A kutatások: a fogyasztók megértésére fókuszálnak. Széleskörű módszertanunk lehetővé teszi, hogy feltárjuk ügyfeleink üzleti lehetőségeit, kijelöljük a lehetséges innovációs területeket, megtaláljuk a legjobb márkapozicionálást és segítsük a marketing büdzsé hatékony elköltését.
  2. Shopper kutatásaink a vásárlói viselkedés megértését szolgálják.
  3. Termékbevezetéshez, innovációhoz kötődő kutatások, terméktesztek: ajánlatunk az innovációs folyamat valamennyi lépéséhez kínál konzisztens, egymásra épülő, de önmagában is funkcionáló kutatási megoldásokat.

1. Piacfeltárás, U&A kutatások

Az Ipsos az egyetlen globális piackutató cég, amely dedikált U&A kutatási gyakorlattal rendelkezik, hatékony és validált megközelítése a fogyasztókra és az emberi motivációkra fókuszál.

Kutatási megoldásaink egyszerű méréseken alapulnak és az eredmények mindig kötődnek az üzleti döntéshozatalhoz, melyet workshopok és szimulációk segítenek.

Kulcs módszertanunk a Censydiam.

A Censydiam a termék vagy a kategória megértése helyett az emberi motivációk megértésére fókuszál.

„Humán iránytűnk” segít feltárni azt, ahogyan a fogyasztó a kategóriát és a márkákat látja, illetve ahogy ezek megfelelnek a fogyasztói szükségletek térképén.

Censydiam értelmezési kerete

A fogyasztók megértésén túl a Censydiam lehetővé teszi az Ön üzleti lehetőségeinek feltárását, a lehetséges innovációs területek kijelölését, a legjobb márkapozicionálás megtalálását és a marketing büdzsé hatékony elköltését. A Censydiam biztosítja, hogy az üzleti döntések mindig a valós fogyasztói igények figyelembevételével történjenek.

A Censydiam módszertanról bővebben itt olvashat.

2. Shopper kutatások

A Shopper Marketing rendkívül gyorsan növekvő terület, a vásárlás helyén hozott döntéseknek köszönhetően magas megtérülést ígér.

Célunk, hogy mind a gyártóknak, mind a kereskedelmi láncoknak segítséget nyújtsunk a vásárlói viselkedés megértésében. Megközelítésünk a vásárlói út minden mérföldkövét lefedi.

Shopper Marketing értelmezési kerete

Figyelmet fordítunk a fejlődő piacokra is, elismerve a tradicionális csatornák fontosságát. Moduláris módszertanunk globális, de mindig helyi szakértőink tudásával ötvözzük.

Shopper módszertanunkról bővebben itt olvashat.

3. Termékbevezetéshez, innovációhoz kötődő kutatások, terméktesztek

Az Ipsos az egyetlen globális piackutató vállalat, mely az innovációs folyamat minden lépéséhez hatékony és konzisztens filozófián alapuló kutatási megoldást kínál, melyet sokoldalúan felhasználható modellezési és előrejelzési gyakorlat támogat.

Legfőbb célunk, hogy ügyfeleinket segítsük az innovációs befektetéseik megtérülésének maximalizálásában, a kifizetődő üzleti döntéseik meghozatalában.

Módszertani megoldásaink globális és standaridzált megoldást nyújtanak az innovációs folyamat kezdeteitől az érett márkáig, új insightok és termékötletek generálásához, a marketing mix kidolgozásához és optimalizálásához, az eladások előrejelzéséhez.

Az új innovációs ötletek elemzésekor mindig figyelembe vesszük az adott piac sajátosságait, a versenytársi környezetet. Sajátos benchmark rendszerünk minden országra, piacra és kategóriára érvényes, évekkel korábban tesztelt és soha be nem vezetett koncepciókhoz való viszonyítás helyett, mindig releváns kontextusban értékeli az adott innováció sikerességét.

Teljes innovációs módszertani portfóliónkat itt ismerheti meg.