A véleménykutatás

Minden, ami foglalkoztat bennünket, amiről véleményt formálunk, amiről beszélünk. Tágabb és szűkebb környezetünk, az életszínvonal, a makrogazdaság, a kultúra, a közjó, a közélet. – témák, amelyekre mi véleménykutatók figyelünk.

Magyarország, a régiók, a megyék, a települések, külföld – terepek, ahol vizsgálódunk.

A lakosság egésze, az állampolgárok közössége, a család, az életkori csoportok, a szakmai közegek, a társadalmi rétegek – akikről szeretnénk többet tudni. Ismeretek, vélemények, attitűdök – az emberekben rejlő tudások és érzelmek, amelyekre fókuszálunk.

A múlt, a jelen, a jövő – az időhorizontok, amelyeket górcső alá veszünk.

Döntési alternatívák előzetes tesztelése, a döntések következményeinek és hatásainak utólagos vizsgálata – feladatok, amelyekhez segítséget adunk.

Cégvezetők, intézményvezetők, helyi és országos szervezetek irányítói, tudományos munkatársak, kommunikációs és marketing szakemberek, – döntéshozók és előkészítők, akiknek segítséget adunk.

Egy adott időpontban, egy meghatározott szituációban feltárt vélemények, a „pillanatfelvételek” – a kutatások egyik fontos típusa. A változások regisztrálása, a monitorozás, a „filmszerűen” rögzített módosulások – a kutatások másik elterjedt formája.

Hazánkban és külföldön kipróbált módszertani eszközök – a bázis, amelyre támaszkodhatunk.

Szociológiai elemzések és praktikus felhasználási módok, tanácsadás, javaslatok – tevékenységek, amelyekre vállalkozunk.

Gyakorlott elemzők, tapasztalt tanácsadók, közgazdászok, pszichológusok, szociológusok – a csapat, akik mi vagyunk, a véleménykutatók.


Pártok és politikusok népszerűsége országos felméréseink alapján